کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) مونولیت اسرارآمیز دوباره برگشت | پای بیگانگان وسط است یا هنرمندان؟ بسته الحاقی بازی «الدن رینگ» موفق‌ترین بسته‌ الحاقی تاریخ ویدئوگیم! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد) + آموزش آیا اپل پروژه ویژن پرو ۲ را کنار گذاشته است؟ درباره گجت Xreal که برای استفاده بهتر از عینک‌های واقعیت افزوده ساخته شده سامسونگ برای تصویربرداری مراسم افتتاحیه المپیک پاریس از ۲۰۰ گلکسی S۲۴ اولترا استفاده می‌کند خالق تیک‌تاک از «وی»، رقیب اینستاگرام، رونمایی کرد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) + آموزش مغز مردان موقع پدر شدن تغییر می‌کند! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند! Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد
سرخط خبرها

فوری | «همستر کامبت» در صرافی کوکوین پیش‌فروش می‌شود + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۳۲۱۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
فوری | «همستر کامبت» در صرافی کوکوین پیش‌فروش می‌شود + جزئیات
پیش فروش «همستر کامبت» فردا در صرافی KuCoin آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - بالاخره زمانی که همه منتظرش بودند فرا رسید و قرار است فردا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران پیش فروش «همستر کامبت» آغاز شود. نکته مهم این است که فردا کاربران نمی‌توانند موجودی یا پروفیت خود را بفروشند و توکنی دریافت نمی‌کنند.

پیش‌فروش صرفا برای خریداران است و علاقه‌مندان می‌توانند توکن همستر را قبل از عرضه خریداری کنند.

نکته دیگر این است که قیمت فردای توکن در بازار پیش‌فروش قبل از عرضه (Pre-market) نمی‌تواند قیمت اصلی توکن را مشخص کند.

درباره صرافی «کوکوین» (KuCoin)

فوری | «همستر کمبت» در صرافی کوکوین پیش‌فروش می‌شود + جزئیات

کوکوین یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال است که در هنگ کنگ مستقر است و در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. این صرافی به دلیل دارا بودن رابط کاربرپسند، پشتیبانی از ارز‌های دیجیتال محبوب و ارائه خدمات پشتیبانی از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است. کوکوین به تازگی احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده است و دیگر خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد.

این صرافی در جزیره سیشل به ثبت رسید و از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد. صرافی KuCoin در دو بخش معاملات اسپات و فیوچرز سرویس می‌دهد که در بخش اسپات این صرافی امکان ترید بیش از ۷۰۰ ارزدیجیتال به‌صورت تک و جفت برای کاربران فراهم شده است. همچنین بخش معاملات فیوچرز کوکوین نیز از بیش از ۲۴۰ جفت ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

بر اساس داده‌های ثبت‌شده در وبسایت معتبر coinmarketcap.com، و امتیاز کلی صرافی‌ها، کوکوین رتبه پنجم را در اختیار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->